19+4 hamileligimin ilk haftalarından beri bel ve kalça agrım var şuanki haftada yürüyemez hale geldim kuaförüm çalılmaya devam ediyorum ama kalça agrım yürümemi bilene engeliyor ne yapacagımı bilmiyorum yürüyüş yaptıgım zamanlarda daha fazla agrım oluyor doktor fıtık olabilir dedi böyle agrısı olanlar varmı?