Cnsuozclk 28. Haftadan beri bebeğim olması gerekenden fazla aşağıdaydı. Yürüyüş yapma dedi doktor ve bol bol dinlenmemi söyledi. Öyle de yaptım. 35. Haftada 1 cm açıklığım ve Nst de sancım çıktı. Yine dinlendim. Şu an 36+6 dayım şükürler olsun. Evini, temizliğini düşünme. Bebeğin ve senden önemli değil. Kendini iyi hissettikçe yemeğini hazırla güzelce beslen ve sadece yapman önerilen egzersizleri yap (bana pilates önerilmişti). İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻