Sevdece monica50 philips kullanıyorum çekim gücünden ve bataryasindan cok memnunum evim cok büyük değil günlük süpürmek icin sarjı günlerce gidiyor. Ama evet sapı kırıldı başlıktaki dönen fırçası bozuldu yeni başlık aldık
Sevdece monica50 speedpro max 8000 serisi bendeki kırmızı değil mavi olan.digerleri nasil inanın bilmiyorum