aslicetinn Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım ve 10 gün kanamam oldu bitti 2 buçuk hafta geçti suan reglme daha var ağrım ve az kanamam akıntım var neden olur bu durumu yaşayan var mı
deryagmstp aslicetinn kimyasaldan sonra kanama ne zaman oldu acaba ben de şuan kimyasal yaşıyorum betam düşüyor ama kanamam olmadı daha
Elfksogl deryagmstp benim adet gecikmesinin 15. Günü kanamam başlamıştı insan bir an önce olsun bitsin istiyor ama vücut ne zaman karar verirse o zaman sonlandırıyor kimyasal olduğunu öğrendikten tam 8 gün sonra kanamam başladı
deryagmstp Elfksogl anladım ben de şuan o durumdayım bir kere Dış gebelik yaşadım şimdi de kimyasal yaşıyorum bir an önce bitsin istiyor insan tabi