Kızlar sizce ney cinsyti anlayan bakarmı
Esmaaaa58 pek anlamama ama içime erkek doğdu 😊
Esmaaaa58 erkek canım hissettim
benik yaa bir oğlum var inş bitane de kızım olur sağlıkla 😅
orhismommmmmm hayırlısı olsun ☺️