bebetomveben_ Bu haftalarda hareketleri çok düzenli olmuyor genelde , tatlı yiyin soğuk bi şeyler için solunuza uzanıp dinlenin gün içinde hareket varsa korkmayın, 30. haftalardan sonra düzenli oluyor artık hareket etme saatlerini bile ezberlersiniz ben şu an öyleyim , içinizi ferah tutun 🫶🏻