Ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım. 3. Denemede kızım oldu kızıma hamile kalmadan önce seğirme hiç olmamıştı ama kızımda transferden sonraki gün bariz hissettim. Şimdi yine tüp bebekle hamileyim ve yine aynı seğirme oldu o anda tutacağını anladım 😅 ümitlendirmek istemiyorum çünkü çok hayal kırıklığı yaşadım çok zor bir şey olduğunu biliyorum. İnşallah vardır bize de sonuç yazın 🥰