bebeklerim__ Evet, canı yanmıyor düşüncesi insanı bir nebze rahatlatıyor. Ama o vicdan var ya vicdan. Hiç susmadı. Acaba yapmasam yaşar mıydı soruları, kendimi tabiri caizse dövdüm bu sorularla. Ama 4 kez rüyamda gördüm, zaten yaşamayacaktı dediler hep. Bilmiyorum, takdir Allah’ın. Ameller niyetlere göredir demişti biri. Allah kalbimi biliyor, ona acı çektirmektense ben acılar içinde yaşamayı tercih ettim. Allahım kimseyi evlat acısıyla sınamasın, babamı da kaybettim, başka aile büyüklerimi de, arkadaşımı da. Ama evlat bambaşka.