Dunyaninencoolannesi ben ilk bebeğimi doğum yaptığımda aynı senaryo ile gitmiştim hastaneye suyum az değildi ama hareket hissetmiyordum doktorum kararı bana bıraktı uygulamaya göre 36+6 cihaza göre 37+1 di kilosu da 2800dü sezeryan ile doğurdum her şey yolundaydı küveze de alınmadı, kilosu gayet iyi solunumla alakalı da inşallah bi problem yaşamazsanız küveze bile alınmaz. Hayırlısı ile sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🌸🩷