_sibel Doğumu nerde yaptınız Antalya’da yapan var mı devletde sezeryan süreç nasıl işliyor bakımı nasıl kumlucada yaşayan var mı hanımlar
deletedmom43191 _sibel 3 dogumuda devlette yaptim memnundum sikinti yasamadim fakat son dogumda 2 ebeden biraz sikayetciydim gecti gitti neyseki 9 ay oldu bile
kaya_kaya Ben araştırmada yaptım ama normal doğurdum eltim ve görümcem sezeryan oldular orada. Biz hepimiz memnun kaldık özel ile aynı diyebilirim