37+ 4 haftalık hamileyim kendi Doktorum bugün 24 saat nöbetçi muayeneye geldim açıklık yok dediler ultrasonda bebek bayağı kanalda dendi popomda baskı var yürümekte zorlanıyorum sadece sancı çıkmış düzenli dediler ama ben pek hissetmiyorum eve gidebilir miyim dedim her an suyun gelebilir dediler ama ben de hala bir sancı yok aklım ilk çocuğum da evde bıraktığım için Stresten Belki de sancıları hissetmiyorum evde babasıyla bekliyor üç buçuk yaşında Çok şükür elhamdülillah sağlıklı babası da güzelce oynuyor yediriyor Ama ben onu İlk defa bıraktım çok stresli ve üzgünüm Sanki boşuna şu anda ondan ayrı kalıyormuşum gibi hissediyorum doktorum duruma göre gece seni gönderirim ama sen bu gece geri gelirsin dedi ama Sancılarım hiç hissetmiyorum karnımı hiç sertleşmiyor ve bebek çok hareketli Sizce bu gece eve gideyimmi nstde sancı çıkmazsa. Doğumhanede değilim normal servise yatış verdi stres olma dedi ben nasılsa 24 saat nöbetciyim dedi doktorum. Gece ayrı kalmışken doğumda yapmak istiyorum Ne olur Dua edin sağlıklı bir şekilde doğmuyor yapayım ve yarın Bebeğimle birlikte bu hastaneden çıkayım en azından yatış yaptığıma deysin.