Geçen hafta koyu kıvamlı sarı parça halinde peçeteye bir akıntı gelmişti ama normal akıntıdan farklıydı daha katıydı jöle gibiydi. Dün 1 parmak açılmam olduğunu öğrendim ama rahim ağzım çok sertmiş ve bebeğin kafası yukarıdaymış. Bebeğin kafası aşağı indikçe rahim ağzı yumuşar demişti doktor. Ayrıca ara ara sancılarım ve kasılmalarım da oluyor. Az önce de yine peçeteye sarı ve şeffaf akıntı geldi ama parça parça şeklinde ve sümüksüydü yapısı. Nişan olabilir mi geçen haftaki ve bu haftaki?