halefsu mystery94 her sonuç çıkar o beta hayatta çıkmaz zaten. Bende yarın randevu açıldı ona gidecem bakalım inşallah muayene eder
mystery94 halefsu daha da çıkmadı şaka gibiler yaaa bence pazar diye böyle yaptılar ama çok saçma yani daha kaç saat beklicem ki
mystery94 halefsu evet kuzum sadece beta yasewin canım vallahi bende öyleyim bunların paylaşcağı yok 🤣🤣inat ettiler heralde hahaha
yasewin mystery94 geç olsun da güzel olsunnn sonuçlar yılı kapatmadan mutlu olalım birbirimizin pozitif haberleriyle 💕🫂
Prensannesi111 mystery94 hangi hastanede verdiysen googleden oranın laboratuvarını yaz, pazarla alakası yok hemen çıkar mesela ben Konyada yaşıyorum Konya şehir hastanesi laboratuvar sonuçları yazdım mı çıkıyor, e nabıza geç düşüyo
mystery94 Prensannesi111 barkod istiyor da barkodu attım galiba ben ya nabızdan bakcam diye öyle mi barkodlamk bakılıyor canım