Nazoliii Ayz ben yaptim canim simdi 2. Hamileligim yine oraya gidiyorum ilk dogumumu ahmet cingi yapti simdide ona gidiyordum ama ayrildi hastabeden nazli hanima gidicem
Pinar0650 Ayz ben gidiyorum son 6 gün kaldı Doğuma tavsiye üzerine gidiyorum bakalım görecez ama ilgisi çok güzel 🙏🏻
Yenianne19 Nazoliii merhaba hastane işim mi değiştirdi acaba etimed değilde başka Bir isim oldu sanırım doğru mu biliyorum
Ada06 Yenianne19 gidiyordum benim doktorum gitti geçen hafta bende sincan lokman hekime gidiyorum canım . Banu uçar var gidersen çok iyi bir doktor ama sürekli ameliyatlarda oluyor canım