Kimisinde gerçekten etkili oluyormuş. Ama ben 2. Cocuk istemi için 1 sene uğraştım. Miyom olduğu için doktor beni biraz strese sokmuştu. Bu çok büyümeden gebelik olsun gibilerinden. O yüzden ben 3 ay kullanmama rağmen gebe kalamadım. Bıraktık 2 ay sonra ben ameliyat olayim en iyisi miyomdan kurtulayım önce derken hamile olduğumu öğrendim o ay. O bebeğimin kalp atışları durdu. İlk adetten sonra tekrar hemen hamile kaldım. Yani demem o ki yaş saglik durumu bunları iyice düşünerek ölçüp taramak karar ver. Ben kendi adıma boşu boşuna 3 ay buna başvurdum diye üzüldüm. Çünkü kafam ne zaman rahatladiysa o zaman hamile kaldım. Derlerdi inanmazdım ama gerçekten hersey biraz kafada bitiyor sanırım.