Yemekten bir süre sonra biraz kötüleştim ölçtüm ve 227 çıktı bazen kötüleşiyorum böyle yediklerime dikkat etmiyorum aşırı hamur işi yemiştim bu akşam ondan sanırım ? Doktorum dahiliyeye görün bir dedi ama ben diyemedim 1.5 tane pizza yedim 😀 düzenli diyet yapsam olmayacak böyle sanırım ama tutamıyorum kendimi 31. Haftadayım