Arkadaşlar yarın 40+4 normalde ama bebeğim iki günde önde olarak hesaplanarak 41 diyorlar hala açılmam suyumun ve nişanımın gelmesi yok bu gün tekrar devlette kontrol ettirdim suyum tehlike diyecek kadar azalmış perinatolojiye yönlendirdi onada randevu cumaya vardı 41 artılarda oluyor diye direkt daha önce takipli olduğum özele gittim ve yarına acil sezeryan koydular ben normal doğurmayı beceremedim bana dua edin artık çok korkuyorum