mrvksen Doğum yapalı 6 ay oldu ama bir kaç aydır azda olsa ufak ufak kaçıyor farkında değilim yaşayan oldumu neler yaptınız kadın doğum doktorum pelvik egzersizi yap demişti ama çok uygulamadım unutuyorum
Havin49_ mrvksen benim oğlum 16 aylık ilk baş sızıntkydı üstüne hamile kalınca dünde 6-7 pijama değiştiriyorum benim doğumum çok zordu rahmim fln yortıldı ondan dolayı doktorlar idrar torbasının sarktığını düşünüyorlar ve doğumdan sonra hemen tedavi olma. Gerektiğini söylediler
burcuo mrvksen Geçmiş olsun. Ben normal doğum yapmadım ama benzer şikayetler yaşıyorum. Kegel egzersizi öneriyorlar, bir de tuvaletiniz geldiğinde tutmamaya çalışmak gerek sanırım, direkt tuvalete gitmek gerek.
Deleted33000 mrvksen o bende de var bende zor doğumdan dolayı rahim sarkması varmış emzirmeyi bıraktıktan sonra ameliyat olabilirsin dedi doktorum ben kegel egzersizi her aklıma geldiğinde yapıyordum halbuki
Kabiyra00 mrvksen ilk doğumum sezaryendi. Hapsururken öksürürken kaciriyordum genelde. 1 sene ya sürdü ya sürmedi net hatirlamiyorum ama sonradan geçmişti.
mrvksen Havin49_ çok geçmiş olsun normal doğum yapmadım geçer belki diyede ürolojiyede gitmedim doğumdan sonra çok kilo aldım doğumda bile o kqdar almamıştım acaba ondanmı oldu anlamadım yada başka sorunmu var anlamadım siz nasıl çözüm buldunuz 2.ciye hamile kalana kadar hepmi devam etti ı sırada doktora gittibizmi
mrvksen burcuo sizede geçmiş olsun bnde sezeryan oldum ama kegel de çok düzenli yapmadım hep unutuyorum kaç ay geçti sizin düzeldimi doktora gittinizmi
Havin49_ mrvksen ben gittim tahlil fln yaptılar hepsi temiz çıktı be doktor tek ihtimal kalıyor oda rahim veya idrar torbası sarkmış olabilir dedi sonra hep gidicem gidicem diyip erteledim malesef ve hamile kalınca daha bi tedavi yöntemi olmadığı için doğumdan sonraya ertelendi
mrvksen Havin49_ kan tahlilimi yaptılar hangi değelere bakıldı kadın doğummu anlar sarkmanın olup olmadığını
Havin49_ mrvksen kadın doğum değil cnm urolojiye gitirm birüsür idrar testi aldı doktor bişey yok testler temiz dedi büyük ihtimal işte idrar torbası veya rahim sarkması olabilir doğumun zor geçtiği için çünkü benim rahmim dahi yırtıldı doğumda kadın doğuma git dedi hamile kaldım gitmedim kadın doğum da yaptıkları testlere baktı büyük ihtimal doktor doğru söylüyor ama gebe olduğum için bir müdahale yapamayız doğum dan sonra görüşelim mutlaka görüşelim dedi doktor
mrvksen Havin49_ üroloji doktoru alttan muayene ediyormu yoksa sadece tahlil yapıp kadın doğumamo yönlendiriypr
mrvksen Deleted33000 ultrasonda belli oluyormu yoksa alttan bakıncamı anlaşılıyor düzeldimi şimdi ne yaptılar bunun için
Deleted33000 mrvksen ultrasonda belli oluyormu bilmiyorum ama bana alttan baktığında gördü söyledi düzelmedi canım emzirmeyi bıraktığında ameliyat olabilirsin istersen dedi
mrvksen Kabiyra00 öksürürken değilde normal zamanda yada çocuğu kaldırırken ani kalkma vs bu durumla oluyor bazende hiç bişey yapmadanda kiloda aldım baya doğumdan sonra odamı etki etti bilmiyorum geçmedide 7 ay olcak