fyzbrk Ben lansinoh almıştım. İkili vardı hatta ama almasam da olurmuş. Sütüm gelmişti, işe gitmediğim için de sürekli emzirebiliyordum. Biberona ya da mamaya ihtiyaç kalmadı. Biraz bekleyip ihtiyaç halinde alabilirsiniz. Başlarda zaten bir emzik, bir biberon, bir anne memesi derken bebeğin kafası karışıp meme reddine sebep olabiliyormuş. Duruma göre karar verseniz daha iyi olur gibi.