guzelmom daha güvenli olduğu için değil. Zaten çoğu i-size sertifikalı. Yani diğerlerinden bir farkı yok. Kalite olarak iyi, rengi iyi ve kızağı var bebeği dışarı doğru kaydırarak çekiyorsun. Fakat 360 derece olanlarda kızak olmasa da zaten kapıya doğru çevirdiğinde yine alabilirsin. Bunu puset gibi de kullanabilirsin araç da. Yeni doğanlar için uygun yanılmıyorsam. İndirime falan girerse alırım girmezse başka marka alırım. Geçen yanılmıyorsam 29.000 tl fiyat gördüm. 12-13k tl ye de var aynı güvenlik sertifikasına sahip ve 360 derece dönebilen.