Elsanur Esmaciftci81 37+0 da doğum yaptım 2 gün önce ishal olmuştum. Aynı şey 2 Hamileliğimde hamile olduğumu öğrenmeden öncede yaşadım . bu hamileliğimde de olunca dedim kesim ben hamileyim 😆
Nurtuba4160 Esmaciftci81 doğuma yakın ishal olunuyor evet muz yiyerek destekleyebilirsin bol sıvı almayı unutma
Ozgemlym Esmaciftci81 37+0 olcaz yarın bağırsaklarım da benimde bir kaç gündür gariplik var bir ishal gibi bi ishal değil ama onun gibi karın ağrısı😣
Svgkry Bende 2 hafta önce olmuştum.Doğum olmadı daha ama bazıları doğum belirtiside diyor.sancı cıktı hem ishal hem sıvı kaybından gebelik şekeride var 1 gece yatırıp serum taktılar. Bolbol su için sıvı kaybı tehlikeli
eeminess İshal doğumun başlangıç belirtilerinden biri diye okumuştum değilse dahi gidin gebelikle ishal sıvı kaybından dolayı iyi değil