Mirlay Mervekaram22 biz ikili tarama testini kaçırdık Doktor’um üçlüyü önermedi 4 lü tarama testi yaptık bu sonuçları sadece doktor görebiliyor Doktor’a gıdınce söylerler
burcuo Mervekaram22 Sonucu doktor görüyor ama hastaneden raporu talep ettiğinizde alabiliyorsunuz da, bazı devlet hastaneleri vermiyormuş ama galiba. Sadece bebek değil sizinle ilgili değerler de varmış bu ikili testte
nrasus Mervekaram22 ben de tarama yaptırmıştım hatta başka doktor tanıdığa attım sonucu görsen de kendi doktoruna grafik olarak gidiyor yani kesin sonucu onlar görüp söylüyor biz rapora bakarak anlayamıyoruz