Kızlar doğumdan önce göğüs kremi ve gümüş kapak kullanan oldu mu? Ben 1. Doğumumda doğduktan sonra gümüş kapak ve krem kullanmıştım ama yara ve acı olmuştu.Pazartesi doğuma giricem ama bugün bir arkadaşım ‘doğumdan önce başla yara olmuyor’dedi.sizede sormak istedim deneyen varmı?