Gulsah7171 benim de 20.haftamda başladı. Belden kalçama doğru bir ağrı oluyor. 27 olacağım hala devam ediyor. Merdiven çıkarken yürürken sanki kalçamdan bir şey çekiliyor gibi hissediyorum. Magnezyum kalsiyum değerlerime baktırdım normal hepsi. Doktor da bebek büyüdükçe bu tür ağrılar olabilir dedi. Adet sancısı gibi ağrım da oluyordu. Düşük doz progestan yazdı. Bu gün de uygulamanın günlük bilgilerinde bel ve kalça ağrılarının kimi zaman normal kimi zaman ise erken doğum habercisi olabileceği yazıyordu. İçime kurt düşmedi değil yani 🙄