Selam kızlar bugün doktora gittim 4+6 haftalık hamileyim vajinal muayene yapıldı kese ve yolk görüldi fakat kalp atışı duyamadık doktor haftaya bakalıö dedi daha önce dış gebeklik yaşadım siz kaçıncı haftanızda kalp atışını duydunuz bana yardımcı olur musunuz