Nurtuba4160 smyrgkc 38.haftadayım bugün inan hepimizin aklındaki tek soru bu ne zmn gelecek bu bebek😇
Seymabyrm smyrgkc beklemek coook yorucu 38+4 haftalıgız 2 haftadır dogum kanalında nstde hafif sancı var 1 cm acılma var hala gelmiyoor cok yoruldum beklemekten
smyrgkc momandboy_ Bende cuma gidicem 38+3 oluyorum bende bişey der umarım diyorum beklemek çok yorucu.
Serapdayi 37+2 valla sanki 5,6 aylık hamile gibiyim hiçbir rahatsız edecek yani yok sanki 2.trimesterdayım geleceğine hiç ama hiç inancım yok 😂
BengiK smyrgkc 38 hafta tam haftaya pazartesi 38+6 da sezaryen olucam o zamana kaddr normal bekliyoruz 4kg civari dogum bekliyoruz.
senem0987 38+5 ne sancı var ne açılma doğum pozisyonunda ama yüzü karnıma dönük ve başı kanalda değil sol kasığıma doğru bir an önce doğurmak istiyorum ama benim bebe de tık yok