Kızlar benim yıllardır çikolata kistim var 3,5 cm di hep. 9 gün önce doktora gittim 4 küsür cm olmuş. Sonra dedim ki ben bebekte istiyorum soğan suyu içeyim. Teyzem başka bir kistinden soğan suyuyla kurtulmuştu. Neyse ben 3 gün soğan suyu içtim soğanların içi çürük çıkıp duruyordu bıraktım sinir olup. Sadece 3 gün düşünün. 9 günün sonunda aynı doktora gittim. Hem PELVİK MR çekilmişti hem vajinal hem karından ultrasonla bakılmıştı. Ölçüler doğruydu. Kontrole bi gittim kist 2,5 cm e düşmüş. İnanılmaz. Ben çok sık kontrole gidiyordum ne olduğunu biliyorum yani. Kesin bilgi. Doktor şaşırdı dedi ne oldu da küçüldü dedim soğan suyu içtim ondan mı ki . O da dedi zararı yok ooo içebilirsin 😂😂 kızlar için içirin ben tekrar başlicam adetten sonra