Kızlar bugün doktora gittim rutin kontrol için 19. Haftadan beri bebeğin kilosunu öğrenemedim o zaman kilosu (470grmdı) 3 farklı doktora gittim kendi doktorum unuttu bir dahaki geldiğinde söyleiyeyim dedi diğer gittiğime de ben sormayı unuttu ilgisizdi bu günde gittiğim doktorun ulturasonu yeni gelmiş bir dahaki kontrolde söyleyelim ayarlamam lazım falan dedi
Kontrolde bebeğin herşeyi haftasıyla uyumluymuş çok şükür haftasıyla uyumlu olması kilosunun iyi olması anlamına geliyor mu bir bilginiz varmı