havvacab crl yazısının tam üzerinde bir çıkıntı var orası nub diye geçiyor . İnternete nub teorisi yazarsanız orda daha net görsellerde var . Asla anlıyorum diyemem sadece burdan sosyal medyadan gördüklerimden yorum yaptım birde bende 14 haftalık gebeyim 12.13. Haftamda doktorum kız gibi dedi .. Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah