cisemkarali evet bizede ilk öğrendiğimde perinatolog bu böbreğin işi bitmiş çalışmaz bu diyerek anlatmıştı usg esnasında göz yaşlarımı tutamamıştım. Çok korkunçtu gerçekten. Şimdi yavrumu her an kucağıma alacağım dönemdeyim. Sağlıkla gelsin miniklerimiz. Kafanıza takmayın Herşey rabbimin dediği gibi oluyor.