asumanbayram Kızlar sat 3 Kasım 3 Aralık beta 35,2 6 Aralık beta 191 9 Aralık beta 826,9 Sizce bir sıkıntı varmı henüz kese görünmedi boş gebelik olmaz dimi artış iyi mi nolur bir fikir verirmisiniz 😌 2. Gebeliğim 5 yaşında bir oğlum var
Ogretmen asumanbayram canım boş gebelik olduğu öyle belli olmaz. Ben boş gebelik geçirdim kanlarım normal artıyodu kese oluştu büyüdü sadece içinde bebek görünmedi. 11. Haftama kadar bekledim kese 26 mm olup da hala içinde bebek oluşmazsa boş gebelik diyorlar
endlesslove1 asumanbayram yok canım sürekli kan verip kendini yıpratma cuma günü 5+4 oluyor seninki muhtemelen kese de gözükür
PapatiA asumanbayram yo yok bazısı çok artıyo bazısı ıkı katı seklınde artıyo değişiyo azalırsa sıkıntı oluyo
biftekziyagil Adete kaç gün kalaki sonuçlar bunlar? Ben boş gebelik geçirmiştim. Adete 2 gün kala beta hcg değerim 20 idi hep 2 katından fazla arttı ancak boş gebelikmiş. Kimyasal olsa kanamanız başlar değerleriniz düşerdi.
asumanbayram endlesslove1 hayır seninki gayet iyi benim birden çok yükseldi gibi geldi bana kese bu değerde gözükmemesi normal diyorlar ama senin perşembe net gözükür kesen ama benim bence geç döllenme
asumanbayram Doktorum az önce mesaj attı Gebelik var Ama henüz çok küçük Ultrason da gözükmez 11 aralıkta tekrar yaptırın Bebek yerleşiyor mu anlarız Dedi ay napıcağımı bilemedim daha ne kadar kan vericem ya
asumanbayram Herşey yolunda demek için Ayın 11 de tekrarladığınız testin sonucunu görmek gerekiyor Diye yazdı şimidide