Arkadaşlar bugün Hsg çekildim doktor önce sağ tüpte tıkanıklık olabilir dedi birde ultrasondan bakacağım dedi bekledim idrara sıkışmayı 2 saat sonrasında baktı yine tam emin olamadı rahimde bir bozukluk olduğu sana daha önceden söylendi mi dedi hayır dedim tam emin olamadım rahimde mi bozukluk sağ tüpte mi tıkanıklık iki yumurta var dedi yarın birde Vajinal bakıcak ben hbişey anlamadım bu arada 5 yaşında kızım var düşük yaptıpım için hsg çekildim