eveline ben koru da iki kez düşük yaptım, anestezi uzmanı zamanında gelmedi aşırı kanamam oldu mahvettiler bizi kimseye tavsiye etmiyorum kan değerim 12 den 5 buçuğa düşmüş ve ertesi gün taburcu ettiler bizi ölümden döndüm o kadar kötüydük ki ardına düşecek halimiz bile kalmadı zehir zıkkım olsun