Hamile olmadan öncede sinirliydim. Ama hamile olduğumdan bu yana daha sinirliyim , ağlıyorum , etrafımda etken buna tabi ama ben fazla sınırlı olduğunu düşünüyorum eşimle saatlerce kavga ediyorum. Destek beklerken bazen umursamadigini görünce delirmiş gibi oluyorum. Sonra bebeğime üzülüyorum korkuyorum ona bir şey olur diye ama genelde sürekli ağlıyorum. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı , nasıl başa cikiyosunuz bu durumlarla 🥹🤦