Kdr25 12 gün oldu doğum yapalı. Koca göbeğim neredeyse dümdüz. Vücut yapımdan mı bilmiyorum hiç çatlağım yok karnım doğum yapmamış gibi. Gün geçtikçe daha da toparlanıyo. Bende çok kafama takar ağlardım boşuna kendimi hırpalamışım. Hamilelik güzel şey canım bunlarla ağrıtma başını. Sağlıkla bebeğini kucağına aldığında hiçbirinin anlamı kalmıyo çünkü emin ol😊