sizdenbiriyim Aralık ayında olmadı Adetim düzensizdi ya hani benim Yanlış doktorlarla gitmişim yanlış hastanelere gitmişim hep yanlış şeyler söylemişler en son özele gittim paraya kıyıp özeldeki Doktor baktın yumurtalıkların sağlıklı gayet güzel rahmin normal gayet iyi Hormonlarım gayet güzelmiş doktorun beklediğinden de daha iyi çıkmış Sonra işte ben 8 Ocak’ta adet oldum 11 Ocak’ta bitti 25 Ocak’ta adet oldum 28 Ocak’ta tekrar bitti yani bugün ve yumurtlama takibi yapmaya başladım bugün yumurtlama testi yaptım ve iki çizgi çıktı ama kontrol çizgisi kadar koyu renkte değil ama gözle görülür açık kırmızı tonunda gözüküyor her gün bir tane yapacağım aynı saatte İnşallah olur yani Stresten kaynaklanmış Çok kafaya takmışım çok psikolojim bozulmuş ondan olmuş Adetim düzenine giriyor Yani iki kere adet oldum rahmim gayet temizlendi hiç olarak da rahatladım kilo da verdim yani hamilelik için hiçbir engel bir durum yok yani adet düzensizliğim vardı o da ortadan kalktı çok şükür