greybrde Okuduğunuzu da anlamakta zorlanıyorsunuz anlaşılan. Ben ne anlatıyorum, siz yorumun hangi kısmını tuttunuz da kabarıyorsunuz? Örnekleyerek anlatmaya çalıştım, anlamamışsınız. Ama zaten örnek de işe yaramaz, empati yoksunu birisiniz anlaşılan. Ya da yaşınız küçük böyle acı deneyimler yaşamadınız, anlamıyorsunuz. İnşallah da yaşamazsınız. Kalbiniz farklı şekilde temizlenir umarım. Başın sağolsun bile demeden yükselmişsiniz çünkü !!
Ayrıca gerçekten harika isim zevkine sahip de olabilirsiniz. Önerileri beğenmezseniz siz de başka şeyler de önerebilirsiniz.