Kızlar nasılsız oğlum 2 yaş 7 aylık yemek dönemi hep iyiğdi küçükken 1 yaşına kadar 4 5 öğun yemek verdim ne verdim yerdi,şimdi 1 aya yakındır yemek yemiyor redd ediyor vitamin filan verdim Almaniyadan almıştık o bile işe yaramadı galiba.Yemek seçilir bir gün yiyor oda mesala 2 öğün 3 cü yemiyor yada 1 öğün yiyor istemiyor meyve çok seviyor onu veriyorum,yada bütün günü etmek istiyor bilmiyor napayım bu çoçuöun iştahsılıkığı ile sizde böyle oldumu??artık buraktim kendine kendimde 4 aylık hamileyim gerçekten yoruyor beni😒😒😒