Mizgin2020 hayır canım tamamı 50 bin yada 40 bin ben hastanede açıkçası yenidoğan servisi yoğun bakımı var mı kısmı beni daha çok ilgilendiriyor benim oğlum doğduğunda 1 hafta yoğun bakımda kaldı o hastanede .. Küvezde ve gerçekten Adana’da çok iyi bir yenidoğan yoğun bakımı olan hastane yok Malesef . Suan normal doğum 37.5 sezeryan 40 dediler iki gün önce sordum açıkçası bana da iyi geldi fiyatı