Bugün randevum vardı ben sezaryan istıyorum nefes darlıgım var panik atak var diye ama doktorum bunlar normal doğum için engel değil dedı bir onceki normal dogum dıye bir hafta daha bekleyım dedı gercekten özel hastanede boyle doltorlar karşılaşmak çok nadir yönlendirmesi yaklaşımı harika