Sevimlimom Kızlar doktorum perinatoloji için alan açtırdı ben 17 haftalığım kacinci haftada gidersem iyi olur bide randevu hemen verir mi
esrafi5 Sevimlimom ben 11.haftada başladım gitmeye randevu biraz zor bulunuyor sürekli takip etmeniz gerekiyor biri iptal edince alınıyor hangi şehirdesniz bide riskli mi gebeliğiniz
irmairma Sevimlimom sanırım üniversite hastanelerinde çok zor randevu veriyorlar eğer öyle bi yere gideceksen şimdiden randevu baksan iyi olur çünkü 20. Hafta gidiliyor ama 20 den sonra gidenden de b varmış. Ben özel takipliyim doktorum önerdi 20. Hafta