Geçtiğimiz cumartesi sabahı doğum yaptım sizinle de paylaşmak istedim. Cuma gecesi 1.15 gibi bir sancı girdi yatıyordum kalktım banyoya gittiğim gibi suyum geldi. Doktorumu aradım haber verdim. Sancılarım da başladı suyun gelişiyle. Doktorum da sancıları takip edelim bakalım 2-3 saat sonra haberleselim dedi. Sancılar 2.5 dk da bir geliyordu bende eşimde çok şaşırdık. 1 saat olmadan tekrar arayıp haber verdim gelin dedi. 7 pirince 7 yasin okumuştum onları yuttum. Okuyup üfleyip Meryem Ana otunu da suya koyduk çıktık hastaneye gittik. 2-3 cm acikligim vardı. Ssvd olduğum için suni, epidural vs verilmeyeceğini kendi sancimla olacağını biliyordum sancilarda 2 dk da bir geliyordu. Duşa girdim, pilates topuna oturdum. Arada kontrol ediyolardi. Sabah 6 gibi doktorum da dedi 8 cm olmuştu odada ıkinmaya başla dedi ayakta sancilarla ıkinmaya çalışıyordum ama ıkınma hissi hiç gelmiyordu. Doğumhaneye indik yine ikin dediler kendimi zorluyorum ama hiç ıkınma hissi yoktu. Kafası görünüyor biraz daha çabala dediler bir yandan yırtık oldu mu sezaryen yerinde diye kontrol ediyorlardı. Bebeğin kalp atışı zayıflamaya başladı dedi doktorum bu gidişle sezaryene dönecek dedi. Ameliyathane hazır mı falan diyor ama o kadar sancı çektim boşa gitsin de istemiyorum elimden geleni yapıyorum ama ilerlemiyordu. Vakumla cektiler o an his geldi bende ittim ve çok şükür 7.53 de kızıma kavuştum. 🌺 Sonra zaten sancılar falan da gitti çok rahatladım. Mucize gibi birseydi. Dikislerim biraz fazla oldu ama olsun çok şükür ne kadar sukretsem az. Sonra giyindik dogumhaneden bebeğimle çıktım odamıza gittik o kadar güzel bir duyguydu ki. Hastaneden ebeler hemşireler ve özellikle doktorum Fatma ucarman(bolkan) dan Allah razı olsun çok güzel ilgilendiler merhametle sabırla yaklaştılar her anında. Doğumu da Ankara Memorial Hastanesi’nde yaptık ordan da çok memnun kaldım beklediğimden çok daha güzel bir doğum oldu Rabbime bin şükür. Allah yapmak isteyen herkese de özellikle sezaryen sonrası normal doğum yapmak isteyenlere de sağlıkla nasip etsin.