Bus51 33 haftalık hamileyim,vajinam resmen sızlıyor çok kötü bir ağrı ,doğum sancısı da mı böyle acaba ?
mrs_mert Bus51 doğum sancısını daha çok karnımda belimde adet sancısı gibi hissettiğimi hatırlıyorum. Bebek kanala girmiş miydi belki onun baskısından olabilir
cinderella Bus51 yok ya o bebek baskı yapıyordur ondan sızlıyordur doğum sancısı çok farklı bir şey böyle kasıklarınızdan bir sancı ile başlayıp bele doğru gidiyo kalçaya kadar ağrı giriyor sonra sanki büyük tuvalet geliyor gibi oluyor ama gelmiyor tabiki işte o doğum sancısı ☺️
Seyma190623 Bus51 batma şeklinde aniden de oluyo mu arada banada gelip gidiyo gün içinde 1-2 kez bazen oluyo
Sdfrgnr Bus51 bende 32 haftadayım vajına kemiklerim ağrıyo sağa sola dönemiyorum dokununca bile kemiklerii kırmışlar gibi ağrı var sizinde öyle mi
Yagamin Bu bahsettiğiniz acıya ek olarak bir de göbeğimi içeriden çekiyor gibi göbeğime sancı giriyor iki büklüm kalıyorum bir haftadır falan oluyor bende de 35 haftalığım. Doktora söyledim de normal dedi göbek deliğime dokundu yumuşamış iyi iyi dedi bebek büyüdüğü içinmiş nstde de bişey çıkmadı ayrıca ☺️
Sdfrgnr Bus51 benim doktorum da verdi ama vitaminleri genelde hep unutuyorum içmeyi iyi geldiyse ona dikkat edeyim
BeyzaXx Bus51 aynı haftalarda benimde vajinamda ağrı başlamıştı. Hemde sürekli hiç geçmeyen bir ağrı. Doktorum hep çocuk baskı yapıyor oraya ondan demişti. Benim kız dönmedi hep makat gelişti ondan da oluyor olabilir demişti doktorum. Özellikle sol vajinamda olan bir ağrı.