Rojdiyebiri Miracle_1 8 aralık baya pik bugün çatlama olur bugün değerlendir yarına kadar değerlendir yarın öğlene kadar vaktiniz var
Miracle_1 Esma006 ay inşallah ya bu kez olur bugünü de değerlendirip bat ı bekleyim değil mi test için art arda soruyor gibi oldum ama 🌸
Miracle_1 Esma006 bakalım canım bende biraz ara vermeyi düşünüyordum bata kadar teşekkür ederim artık bugünden sonrası olursa olur kafasındayım
Miracle_1 Rojdiyebiri evet kafam karıştı ama 6-7-9 olarak değerlendirdim artık ara vermeyi düşünüyorum bekleyim diyorum bugünkü çatlamış değil mi sence En pik de değerlendirmemiş oldum yani
Rojdiyebiri Miracle_1 9 aralıkta çatlamış işte çatladıktan 12-24 saat yumurta tamamen ölüyor yarın öğlene kadar vaktin var
Miracle_1 Ay inşallah ya teşekkür ederim öyle olur umarım öncesi sonrası ilişkiler de test için bat ı beklerim heralde gebelik testi için. İlişkiler de yeter diyorum 🙂 Rojdiyebiri