zehracelikel1 Gazlı bir oğlum var özellikle birkaç gündür inanılmaz,mamasını değiştirmeyi düşünüyorum sma iyi diyorlar ama bilemedim önerir misiniz
Havin49_ zehracelikel1 tam 1 sene Sma kullandım oğlum aşırı kolik olmasına rağmen asla gaz yapmadı ve oğlum o mama dışı hiçbir mamayı yemedi
twobabymomm zehracelikel1 Bebelac ve Bebelac Gold kullandım hiç gaz yapmadı fiyati uygun diye tercih edilmiyor ama ben çok memnun kaldım
glnzkrkmz zehracelikel1 kimisine iyi gelen size iyi gelmez .bu yüzden deneye deneye siz karar vereceksiniz🌝
glnzkrkmz twobabymomm bizde kullanıyoruz kızım gazlı ve kabızlık sorunu vardı diye kurtarıcımız oldu ama ucuz değil bu arada 😂normali ucuz gold olanı pahalı🥹
Havin49_ twobabymomm evet ablam da onu kualndı oğluna ben uygun diye getiridim oğlum ye edi şuan ikiz gebeyim Sma ya para yetişmez bende bu sefer bebelac gold deniycem ha iyi gelmezse yine Sma geçerim çinkü oğlumda çok memnun kaldım
myangelson oznur1605 hipp combiotic kullandık oğlumda çok kusma yaptı kokusu aşırı kötüydü mamayı değiştirince çocuğun kusmalari azaldı
2prensesannesiiii zehracelikel1 galı bebekti bizimki sma comfort alıyorduk optipro yaramadı daha çok gaz yaptı comfortta zor bulunuyordu her yerde yok aptamil comformil aldık bu da iyi geldi aptamilin de smanın da bu serilerini kullanmıştım memnun kalmıştım bunlar özel formül
ikizleriminannesiyim zehracelikel1 ben geçen yil ikizlerim doğdu 31 haftalık prameture bebeklerdi ilk başta 20 gün yoğun bakımda kaldı lar sonra Aptamil kullandım bir hafta sonra tekrar kuveze girdiler o zaman yoğun bakım doktor u sma kullan dedi hiç gaz yapmadi çok memnunum
Evo12 zehracelikel1 bebeğimin çok gazlı olduğu bir zamanda bize sma comfort iyi gelmişti. Gazlı bebeklere özelmiş formülü. Bi tık pahalı ama bi kaç ay alınabilir. biz bi kaç ay aldık ve sonra sma optiproya geçtik. E bebekte büyük boyları çok uygun. Önce küçük bir tane alıp deneyin severse bebeğiniz büyük boy alırsınız.
eladmn00 zehracelikel1 sma comfort mükemmel bir mama kesinlikle tavsiye ediyorum 0 gaz kullanan herkesten memnun kalındığını duydum 🙏
Baklavaseverim zehracelikel1 Hangisini beğenirse bebiş benim bebeğim de tüm mamalar gaz yapıyordu sma comfortta optipro da kabızlık yapıyor 8 aylık hala aynı aptamil ilk 3 ay çok gaz yapsa da kabızlık yapmamıştı aptamil den bazen sıkılıyor o zaman sma alıyorum dönüşümlü veriyorum bebekler kafalarına göre takılıyor deneme yanılma yöntemi mama hep söylerim 🤣🤣
myangelson zehracelikel1 Aptamil çok gaz yaptı bizde. İlk aylar sma comfort kullandık 5 aydan sonra optiproya geçtik cok memnunum