ozge1001 yok aşılama da gebelik oluştu ama benim rahim ağzı kısalığından dolayı erken doğumum başladı yoksa gebelikle ilgili bebekle ilgili çok şükür bir sıkıntı yoktu rahim ağzına dikiş atılması gerekiyormuş ama bunu da hiçbir doktor anlamadığı için fark etmediği için altı aylıkken erken doğum oldu dikiş atsaydı olmayacaktı ama nasipte yoktu dikiş atılsaydı da demek ki yine onları yaşayacaktım her şey Rabbimden vardır bunda da bir hayır