4+4 keseyi gördüm şükürler olsun. Darısı bebişe ve kalp atışına inşallah 🥰
Mutluluğumu paylaşmak istedim innşallah sağlıklı şekilde ilerler. Bir düşük ve bir boş gebelik ardından yeniden bu sürece başladık rabbim bütüün isteyenlerin sağlıkla tamamına erdirsin