Merhaba kızlar bu uygulamayı ilk hamile kalmak istediğim için kullandım ancak gebelik ilk senede olmadığım ilk günden beri korunmadik ardından ben doktorlara gittim Doktorlar hep bir sorun yok dedi soğan kürleri havuç incir kürleri neler denemedim bu süreçte 3 defa klomen denedim sonra eşim doktora gitti sorun eşimdeydi eşim tedavi oldu Bir seneden fazla düzenli olarak ilaçları değiştirilerek tedavi gördüm ben de rahim filmi çektirdim bir sene dolunca tam 2 senemizin dolmasına 2 ay kalmıştı ki hamile olduğumu öğrendim mucize bir şekilde hiçbir şeye dikkat etme diyeyim temizlik yaptım çamaşır suyu kullandığım bir aydı çok şükür bebeğim yanımda Allah isteyen herkese kolayca nasip etsin demem o kim kendinize baktırdıktan sonra sadece kendiniz için uğraşmayın eşleriniz de test versin lütfen bu konularda iyi doktorlara gidin çünkü yanlış tedavi zaman kaybettirir Rabbim isteyen herkese kolayca nasip etsin bize de istediğimiz zamanda evlat sevgisini tekrar tekrar tattırsın içimden geldi burada bebek isteyenleri görünce genel olarak bir yazayım dedim Bir de en önemlisi stres yapmayın her ay olacak mı ovulasyon vesaire şeyler kullanmayın biz hiç ummadığımız anda artık tüp bebek doktoru araştırırken öğrendik bu arada bunu