Kızlar ilk çocuğumda tek ilişki ile hamile kalmıştım ikincide sandım ki yine öyle olacak ama 5 aydır denemeye rağmen olmuyor bilmiyorum belki daha erken ama üzülmeye başladım bu yüzden yarın doktora gidicem yaşım 32 çünkü çok geciksin de istemiyorum. Doktora gitme amacım tüp bebek değil bu arada belki değerlerim düşüktür ya da bir sorun vardır bir tavsiye verir falan ne bileyim umut işte 😔