Ben 24. haftamda gittim, aç karna gittim. Sabah dokuzda bir aç karna kan aldı kolumdan ve bir de parmaktan çok az aldı. Daha sonra şekerli bir içecek verdi. On beş dk sonra içtim onu da. Bir saat dolunca yine gel dedi. Bir saat sonra yine kan aldı, farklı kollardan aldırdım ki ağrım hafif olsun dedim. Sonra tekrardan git bir saat daha bekle gel dediler yine kan aldılar. Ama o süreçte bir şey yiyip içmiyosun. Sadece ilk aşamada verdikleri şekerli sıvıyı içiyosun. Üçüncüyü aldıktan sonra saat 11 i geçiyordu ve artık bir şeyler yiyip içebilirsin dedi. Sonuçlar da hemen öğleden sonra çıktı. Tek tavsiyem eğer kan tutuyorsa yalnız gitmemeniz çünkü aç karna alınca kan şekeri tansiyon düşüyor şekerli sıvı da insanın başını döndürüyor 🥹🥹🥹